2013. június 28., péntek

1. -Díjam-

Köszönöm szépen Dubhe-nak!
Szabályok:
1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Kérdésekre válaszolni!
3. 10 kérdést feltenni!
4. 10 embernek küldd tovább a díjat!

10 dolog:
  • Imádok írni nektek!
  • Szeretem a zenét
  • Legjobb barátnőim Fagyi és Endzsi.. >két idióta<
  • Szeretek olvasni
  • Egy vámpír vagyok
  • Kedvenc gyümölcsöm az eper
  • Love summer *w*
  • A szobám rikító rózsaszín
  • Azt az elvet vallom, hogy : ha nincs boldogság, jó a nutella is, az majdnem ugyanaz
  • Lila csuklyás keresztbe csíkos aszpirin!
10 válasz:

  • Szeretnél sokat utazni, világot látni? Igen, nagyon.
  •  Milyen zenét szeretsz? Főleg rock zenét hallgatok...
  •  Milyen nyelveket szeretsz/beszélsz/tanulsz? Angolul tanulok, az oroszt és a franciát szeretnék
  •  Hiszel valami babonában? Nem nagyon.
  •  Félsz egyedül maradni otthon éjszakára, vagy simán elvagy? Igen, nagyon!
  •  Tudod, miből idéztem ezt? Fogalmam sincs, de szakadok!


"- Én a pelyhet szeretem! 

- Én meg a krumplit.

- De ÉN a pelyhet szeretem!"

  • Mit teszel, amikor tehetetlen dühöt érzel? Megpróbálom kitombolni magam, ha nem megy, akkor mindenkit elküldök... haza.
  • Hogyan viselkedsz, ha egy új arc bukkan fel a baráti körödben, akivel akkor találkozol először? Nem nagyon történt még ilyen, de ha történne, megpróbálnám megismerni.
  • Milyen filmeket szeretsz? Vígjáték, thriller.
  •  Milyen az álompasid/csajod? >Pasim<: szőke, mély kék szemekkel, magas, nálam picit idősebb.
  •  Ha tehetnéd mit változtatnál meg magadon? Semmit. El akarom fogadni magam olyannak, amilyen vagyok.
10 kérdés: 

  • Ha lehetne egy kívánságot, mi lenne?
  • Mi a kedvenc állatod?
  • Mitől félsz a legjobban?
  • Van tesód?
  • Kit szeretsz a világon a legjobban?
  • Szertinted mi a szabadság fogalma?
  • Hiszel a tündérmesékben?
  • Melyik a kedvenc Disney meséd?
  • Mit csinálsz, ha úgy érzed, senki sem szeret?
  • Narancs vagy??
10 ember, akinek küldöm:


  • Krystal Kloss
  • Lolita
  • Alicia
  • Dubhe (tudom, hogy te már kaptál, de imádom az írásaidat)
Tudom, hogy ez nem 10, de nem olvasok sok blogot mostanában, bocsánat! Remélem nincs harag ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése